شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

این سرویس دارای امکانات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، شارژ مستقیم ایرانسل خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی شارژ مستقیم ایرانسل داخلی و بین المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود شارژ مستقیم ایرانسل که می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل شارژ مستقیم ایرانسل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن از طريق بستر وایمکس عمل می کند، دیگر محصول نوین ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، شارژ مستقیم ایرانسل امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
پیامک شارژ مستقیم ایرانسل صوتی ایرانسل
چتر وایمکس شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
کیف پول شارژ مستقیم ایرانسل همراه
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد. شارژ مستقیم ایرانسل
این سرویس جدید ایرانسل، امکان پاسخ دادن به پیامک شارژ مستقیم ایرانسل صوتی دریافتی و یا ارسال همان پیامک صوتی برای مشترکین دیگر و نیز امکان دسترسی به صندوق پیامک صوتی از سایر خطوط و تلفن ثابت را نیز برای مشترکین فراهم کرده است.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس شارژ مستقیم ایرانسل اعلام شده است.
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم شارژ مستقیم ایرانسل کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
VoIP، علاوه بر شارژ مستقیم ایرانسل امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می کند.
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی شارژ مستقیم ایرانسل در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.
تماس تصویری شارژ مستقیم ایرانسل
مودم بی شارژ مستقیم ایرانسل سیم جیبی
سرویس شارژ مستقیم ایرانسل ارسال شارژ
تلفن اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل وايمكس ايرانسل
در میان شارژ مستقیم ایرانسل محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می کرد.
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه شارژ مستقیم ایرانسل خواهد کرد.
این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از شارژ مستقیم ایرانسل طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش شارژ مستقیم ایرانسل هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
پیامک صوتی، خدمتی جدید از ایرانسل است که برای استفاده از آن یک تلفن گویا در اختیار مشترکین قرار شارژ مستقیم ایرانسل گرفته تا در ۶۰ ثانیه، پیامک صوتی خود را به سایر مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها به روش های متنوعی چون پیامک، پیام چند رسانه ای و زنگ تلفن ارسال کنند.
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و شارژ مستقیم ایرانسل نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: